My Dairy: Aina

Just another WordPress.com weblog

kahwin vs honeymoon 2 Disember 19, 2009

Filed under: Uncategorized — aina @ 3:19 pm
Tags:

hari ne genaplah seminggu aku kat dubai ne. lame jugak aku kat sine sama eddy. selepas kita orang keluar jalan-jalan kat sekitar dubai ne..kita orang balik kebilik..lama jugaklah hampir 5 jam..gi shopping,tgok pemandangan..makan-makan..borak..balik je bilik terus aku kebilik air..memang perangai aku suka mandi lepas keluar ne…x selesa
malam tu lepas borak2 dgn eddy, aku terus masuk tidur..tak boleh lama-lama takut kejadia yang tak diingini…sebab spanjang kami bersama.eddy x penah lekang memandang dan menyentuh aku.. bergurau senda.. bergelak ketawa sampai aku tak sedar yang aku diperhatikan. Aku pun hampir tertidur jugak sebab mengantuk sangat2 tapi tiba-tiba aku rase ade orang panjat atas aku. Mengucup aku slowly dan memeluk aku dari belakang.breast aku memang menegang keras.Eddy ramas breast aku…lalu membuka baju tidur satin aku semasa mama eddy menghadiahkan pada hari perkahwianan kami..aku terpaku jugak..kini terpampanglah breast aku yang tegang tu… dia nyonyot dan sesekali menggigit halus puting aku yg turut menegang. dikepit2 kedua-dua buah dada aku sambil menyembamkan muka dia kat tengah2 lurah tu. yang bawah basah berair tanpa disentuh. apalagi bila dia start sentuh bijik kelentit aku dengan jarinya, memang aku tak boleh nak kontrol diri lagi.
aku jadi takut dan geli kerana tak pernah lelaki menyentuh aku. eddy membukak pakaiannya lalu menggesel-gesel konek tegang ke permukaan pepek aku sebelum batang panjang itu disorong masuk kedalam lubang aku merasmikan pepecahan dara aku….sambil itu leher aku tidak lepas dicium dan digigit manja…tanpa membuang masa,badan aku diangkat dan disandar kekepala katil, punggung aku pula di sorong bantal…dan dikangkangnya peha aku dan terserlahlah lurah nikmat aku tu…lalu eddy memasukan batang panjangnya kedalam lubang aku…mulanya aku mersakan kegelian kerna batannya mengenai kelentet aku..tiba2 aku mersa sakit yang teramat sangat didalam pepek aku…perit sangat…

“Eddy, sakit..lah…berhenti..please..”,

“tenag syang, sikit jer..nanti sedaplah,”………..

eddy mengendahkan pemintaaan aku…lalu menujah dengan lebih kuat..aku apa lagi..menjeritlah..skit siut…tapi lama kelamaan sakit aku bertukar sedap..aku menahan kesedapan aku itu…eddy memandang aku dengan senyuman nakal… aku turut membalas..lalu semakin lama semakin deras dengan aksi eddy yang memulakan tarik serong..aku tak keruan..menahan kesedapan nikmat seks aku….aku mengerang kesedapan..
buah dada aku tergoyang-goyang mengikut irama goncangan yang sederhana laju. rambut aku turut terhurai dan beralun mengikut goncangan eddy. eddy mendesah. aku hanya memejam mata menahan kesedapan yang dilakukan oleh eddy…
sesekali eddy membetulkan kedudukannya. Mungkin dia tak selesa dalam keadaan aku yang duduk ne… sesekali aku merapatkan dada aku ke dada eddy sambil terus menggelek dan kami berkucupan…eddy tak habis2 mengajar aku cara bercium dgan nikmat. kini aku dah pandai berlawan lidah dan menyedut bibirnya…
aku dibaringkan dan batang eddy ditujah dalam keadaan serong. sebelah kaki aku diangkat tinggi dan eddy menolak masuk konek dia sedalam-dalam yang mungkin…ditujah aku sampai aku tarik lengan dia…aku tak suka dalam keadaan ne…x selesa sangat…tapi aku dapat merasakan kehangatan air dalm pepek aku yang menjalar ke diding rahimku…nikmat yang tak terkata…pertama kali aku dimain sebegitu…dan pertama dan terakhirlah aku serahkan dara aku pada eddy…hadiah untuk malam pertama eddy…

 

Tinggalkan Jawapan

