My Dairy: Aina

Just another WordPress.com weblog

seminggu melepas kerinduan… Disember 25, 2009

Filed under: seminggu melepas kerinduan... — aina @ 8:28 am
Tags:

seminggu eddy kat australia,out station…aku duk jer kat rumah…bosan jugaklah…and aku kempunan sangat nak batang dia tu….lama x kongkek aku…asyik sebuk ajer..aku ne macam dah gian nak sangat benda tu…ine agak yea kalau dah kena sekali..mesti nak lagi…
eddy selalu pesan..jagan buat benda bukan2 yang terjerumus kepada kecurangan…kecuali dengan arahan dia..dia ne gila ker..mestilah..aku nak buat gan cape?hanya dia lah kwan lelaki aku…
tapi seminggu kat rumah aku,aku tak boleh duduk diam sebab aku gersang sangat nak benda tu…terpaksa lah setiap malam aku lakukan something like selfservice pada diri aku sambil aku tengok video xxxx yang eddy selalu tonton bila dia nak tambah skill katakan…sambil tengok..aku gentel2 puting tetek aku…aku jolok pantat aku dengan jari…nelah akibat eddy x kongkek aku sebelum pergi….semakin lama aku dah mahir lak buat camne…cis betul..klau eddy tahu aku mcam ne..mesti dia gelakan aku….

seminggu selepas itu….

seminggu selepas itu,eddy baliklah…aku tunggu dia kat KLIA sama dgan parents eddy tapi adik dia x ikutlah,sebuk katakan nak final exam…
aku nampak dia dtng sambil melambai2 kerah kita orang..aku senyum jer,x ade nak lambai..malulah…mungkin dia lambai kat parents dia…
aku slam dia dengan penuh hormat..dia senyum jer..mesti dia ingat aku dah kalah pada dia…yealah dulu aku cakap dengan dia aku xkan tundung menjadi hamba abdi dia..look aku dah macm abdi sex’s dia…
masa dalm perjalanan nak balik kerumah,aku memandu kereta eddy sebab aku dah dpat lesen memandu….eddy hantar aku ke driving school 2bulan yang lalu..ne dah jadi macam driver dialah ne…dia disebelah aku tengah tidur,penatlah tu…
tapi yang aku terkejut bila ade rasa sesuatu yang meraba aku kat peha,mesti dia lah tu..sebab aku tahu…selalu memandu,mesti x lekang nak meraba org…x puas agaknya mamat ne…siang malam asyik main aku jer…
aku pandang dia,dia boleh senyum kambing ajer…

“Eddy,saya tengah memandu ne..”

senyuman eddy mati,mesti dia terkesima bila aku bantah pda perbuatan dia tu…selalunya aku x kisah..aku tengah memandu,xkan nak layan dia..gila ape..silap hari bulan..kereta aku bawak ne terbabas gara2 layan dia main sewaktu memandu…

“sepanjang eddy x ade kat rumah,ain buat ape?”
“X ade papa…
“Xkan x rindu kat eddy”

aku diam jer,memang sah..malam ne mesti aku kena kerja kat dia…

tiba2 eddy suruh aku berhenti kat tepi jalan…aku ikut jer…memang sah dia nak melantak aku…terus aje dia terkam aku..aku kalut jugak..ai dalam kerta pun jedi mamat ne…

“Eddy x tahanlah ain..eddy dah lama x usik ain,”

celaka punya mamat..kalau yea pun..tunggulah balik rumah nanti..ne dlm kereta..nak petang dah ne…

eddy bukak baju aku…terus diramas buah dada aku..aku biar ajer sebab dah lama breast aku yang pejal ne x dapat diramas…terus ajer eddy bukak coli aku. Digentel dan diyonyot perkara biasa..aku mengeran sebab x tahan….
eddy jilat bibir aku dari atas sampai kebwah leher aku..aku memejam mengamati kesedapan yang dilakukan eddy…tangan dia ligat meramas breast aku…
tiba2 jer eddy berhenti..aku terkejut jugak..aku tengak syok ne…dia berhenti lak…
kejadia petang tu berakhir tanpa eddy menyumbat batang gajah dia tu dalm keramat yang aku nanti2kan..dia ne memang selalu nak mendera aku…..huwa….huwa…

 

Tinggalkan Jawapan

