My Dairy: Aina

Just another WordPress.com weblog

seks outstion Januari 9, 2010

Filed under: Uncategorized — aina @ 5:09 am
Tags:

yea….yea..sekarang aku tak takut kat eddy sebab aku dah pelindung aku sendiri. walaupun kami tak bercerai dan eddy tak mahu lepaskan aku,aku tak kisah asalkan hak peribadi aku,eddy tak ganggu. Nama dia zuhin,kawan sekolah aku masa sekolah menengah dulu. Dia senior aku. beza kami pun 5 tahun jer. aku jumpa masa aku kat shopping complek,alah terlanggar katakan masa aku lari sebab eddy hina aku. Zuhin ne memang baik dan selalu ambil berat pasal aku. sekarang ne papa eddy suruh aku kerja dengan dia. syoklah aku sebab zuhin pun kerja situ.

time lunch,aku dan zuhin selalu bersama. aku selalu ceritakan masalah aku dengan zuhin,sebab dia ne seorang yang cukup menmahami. walaupun tak dpat dinafikan bahawa,dahulu aku memang cukup suka dia masa kat sekolah dulu. aku buang jauh2 perasaan itu kerana aku nak focus pada pelajaran aku ne. dia ne memang hamsem dan pelajar terbaik sekolah. walau terkenal,dia tak sombong,itu yang aku sukakan…nak kata dulu dia ne alim..xlah sebab aku dulu panah nampak dia main dengan Syuhaila,kawan karib aku kat tepi semak…dekat dgan sungai…

semakin hari aku merasakan,hubungan kami semakin rapat dan Zuhin tidak menyuarakan hasratnya utk bersamaku walaupu kami sering berpegang tangan dan bercembuan..walaupun ia slah bagi aku seorang isteri,aku tak kisah utk melakukan curang atas penciptaan suamiku padaku dan aku rasa suka melakukannya….

masa kat JB,aku outstion dengan Zuhin,haida dan hisyam…masa tulah aku dan zuhin mencipta hubungan yang terlarang.aku tak kisah atas dasar ape aku memerlukan atau inilah slah satu utk memuaskan seks yang aku sudah lama idamkan.

masa aku keseorangan dlm bilk,loceng bilik berbunyi. aku bukaklah pintu..masa tu,haida keluar gan Hisyam..gi mana tah.” eh…Zuhin datang!!!!

aku jemputlah zuhin masuk..zuhin hanya memandang aku dengan senyuman. aku balaslah jugak..

“Hin nak ape datang bilik Ain,”kata aku pada zuhin. zuhin lalu bangun dari sofa empuk dihadapanku dan merhampiriku yang sdang duduk dibirai katil. aku hanya memandang dan diam.aku berasa lemas dengan usapan lembut zuhin pada ku. nafas aku turun naik dan menetikan debaran hangat dari zuhin..
cup!!!! satu ciuman lama di mulutku. aku terkaku dan membisu. Zuhin melepaskan ciumannya dimulut aku.
“Ain,sebenarnya hin nak bentuk hubungan kita dengan lebih rapat lagi,”ujarnya sambil merenung wajah aku. aku hanya memandangnya sekali imbas dan muka aku kembali jatuh.

kali ini,aku yang bertindak membalas sgala perbuatannya tadi. Zuhin hanya bertindak ganas mengomol buah dada aku yang pejal itu. lalu aku dibaringkan dan baju aku dibuka dengan debaran seksa…

Zuhin mencium leher aku yang terbuka itu,menjilat dan mengigit halus dan manja. kini telingga aku menjadi sasaran usah-ushahan dan membuatkan aku mejadi berahi.

tiba2 aku menolak Zuhin sekuat hati aku. zuhin terperanjat akan peri laku aku. aku nak,tapi aku takut.

“Hin,Ain belum sedia lagi,”jawab aku sambil memandang wajah simpati ke sisi aku
“Tak pa,Hin paham..kita buat slow2 dulu. lama2 Ain oklah,”balasnya sambil tangannya memgang breast aku..

kami mengambil masa yang lama hampir 3 jam. aku masih belum bersedia. zuhin menanti dgan penuh kesabaran. mungkin mahu melihat respon yang rela padanya.

“Hin,ain rasa ain ok dah,”jawab aku setelah lama aku mendiamkan diri…Zuhin memandang aku dengan wajah yang bersinar2.
“Ok,hin tak kisah………,”

zuhin kembali menyentuh aku,meramas breast. Aku suka pulak. rasa dah macam boleh nak bagi respon ne. hin perlahan2 mecari kancing coli aku. dan terpampanglah buah dada aku yang masak ranum kemerah-merahan. nampaknya zuhin terkejut melihatnya. tanpa membuang masa zuhin mencium manja,mengentel dan menyoyot manja buah dada aku..
aku menutup mata merasai kegelian. dia usha2 aku yang tak boleh tahan. zuhin membuka pula long skirt aku. alangkah terkejutnya dia apabila mendapati aku tak pakai celana. dia tersenyum mamandang aku. lalu dia menyentun ketundum aku dan mengusap-usap manja. bontot aku terangkat2 pulak. dari keatas ketundum jtuh pula kelurah aku…mengusap lembut…zuhin menggangkankan aku seluas2nya..menjilat dengan penuh kerakusan dan aku menregek dgan penuh kenikmatan.betul..x tipu….

yang paling x tahan zuhin menyentuh kelentet aku dgan jarinya dan wajahnya kembali ke kelurah itu. menyoyont kelentet aku yang sememnagnnya sudah tergang akibat terangsan oleh penyentuhannya tadi.
dari satu hinga tiga,jarinya tidak lekang memasukan tarik serong dalam puki aku…nikmat tak terkata…betul,x tipu..

menampakan reaksi aku itu,zuhin menyabut jarinnya kelur dari puki aku..aku mengkemut2 sekuta hati tidak mahu lepaskan.
“Ai,lepaskanlah..ini intro jerlah…

aku melapaskan jarinya pergi dan menunggu batangnya disumbat dalam lubag keramat aku. aku rasa aku dan klimaks yang pertama.tanpa mebuang masa zuhin memasukan butuhnya..rasanya kalau tak silap aku,pajang jugak aku rasakan…kira2 7 inci rasanya..huhuhu..nikmat rasanya kalah eddy,baru 6 inci…

rasa mencecah ke dasar rahim aku,dan zuhin mula menunjuk riaksi serong tarik..aku kelemasan…

“ah….,”aku mengeran…….

selapas hampir 20 minit bergitu,kami rehat dahulu. zuhin berbaring disebalah aku sambil meramas2 breast aku… aku memeluknya sekuat hati aku..tapi jagan kata aku puas age tau…
kini bahagian kedua pulak, kini zuhin suruh aku menonggek pulak. style plaing aku suka sebab kita dapat rasa batang laki masuk penuh. aku menonggek sedikit memberi keselesaan kepadanya. zuhin memasukan butuhnya kembali…hampir 20 minit jugaklah sampai nak naik leguh aku dibuatnya dan aku macam kejang jer…rasanya permainan kami hampir 3 jam jugaklah dan Haida masih tak balik2 lagi. sebaik tak balik,kalau tak mampus aku. aku keletihan bergitu jugak zuhin..kami terlena seketika. pagi kami bangun utk menghadiri meeting loby…lepas mandi sama2,kami buat jugak…rasanya aku asyik kena jer..lepas meeting agak nyer,aku kna jugak kut…tahlah………huhuhuhuhuhu…….

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s